c S

Uvajamo hitrejše in učinkovitejše upravno poslovanje

15.07.2024 07:09 Ministrstvo za pravosodje je v sodelovanju z Ministrstvom za javno upravo aprila zaključilo proces prenove svojih evidenc z novim informacijskim sistemom, ki omogoča hitrejše in bolj učinkovito elektronsko poslovanje med ministrstvom in državljani ter drugimi državnimi organi.

V smeri nadaljnjega razvoja sistemskih rešitev na področju digitalizacije upravnega poslovanja na upravnih enotah in z namenom odpravljanja administrativnih ovir ter optimizacije upravnega poslovanja Ministrstvo za javno upravo uvaja novo informacijsko rešitev Ministrstva za pravosodje.

S sklenitvijo dogovora med ministrstvoma sledimo zavezi učinkovitih in dostopnih javnih storitev, pa tudi krepitvi zadovoljstva tako uporabnikov upravnih storitev na upravnih enotah (stranke postopkov) ter ukrepom za povečanje učinkovitosti dela javnih uslužbencev.

Dogovor se nanaša na uporabo Skupne evidence kazenskih točk (EKT) in Evidence pravnomočnih sodb oziroma sklepov o prekrških (EPS). Navedeni evidenci, ki sta v upravljanju Ministrstva za pravosodje, upravne enote pogosto uporabljajo za pridobivanje podatkov v različnih upravnih postopkih, kot na primer za postopke, vodene na podlagi Zakona o tujcih, Zakona o voznikih, Zakona o orožju.

Informacijska rešitev upravnim enotam zagotavlja elektronsko izmenjavo podatkov. S tem korakom je olajšano delo in zagotovljeno učinkovitejše ter hitrejše upravno poslovanje, spodbuja pa se tudi nadaljnji razvoj elektronskega poslovanja.

Uvedbo te rešitve pozdravljajo vsi sodelujoči (zaposleni na organih in stranke), saj predstavlja pomemben korak naprej v smislu digitalizacije in optimizacije upravnega poslovanja ter pomeni prijazno in učinkovitejšo javno upravo.

  • Ministrstvo za javno upravo
  • Ministrstvo za pravosodje