c S

Nekateri ukrepi v upravnih zadevah ohranjeni

21.02.2022 09:49 Za tri mesece se podaljšujejo začasni ukrepi glede omejitve možnosti vlaganja pisnih in ustnih vlog pri organih, omogoči se vlaganje elektronskih vlog brez varnega elektronskega podpisa ipd.

Vlada RS je dne 18. februarja 2022 sprejela novi Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah, saj je predhodni odlok prenehal veljati z iztekom dne 18. 2. 2022.

 
Ker je število dnevnih okužb z nalezljivo boleznijo Covid-19 še vedno veliko in se bolezen še vedno hitro širi v populaciji, je Vlada RS ocenila, da je potrebno ukrepe, ki so bili uvedeni z Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah, ki naj bi prenehal veljati dne 18. 2.2022, ohraniti.
 
Z odlokom se tako podaljšujejo začasni ukrepi, ki so bili uveljavljeni že z zgoraj omenjenim odlokom:

  • omeji se možnost vlaganja (pisnih in ustnih) vlog pri organih, razen vlog, ki jih po področnih (materialnih) zakonih ni mogoče vložiti drugače kot pri organu;
  • vložniki, ki bodo vloge vlagali pri organih, se morajo predhodno naročiti; omogoči se vlaganje elektronskih vlog brez varnega elektronskega podpisa;
  • organ lahko izključi javnost iz ustne obravnave tudi zaradi razlogov varovanja zdravja udeležencev;
  • omeji se možnost pregledovanja dokumentov v prostorih organa;
  • omogoči se opravljanje elektronske vročitve v elektronski predal, ki ni varen elektronski predal; omogoči se podaljšanje rokov za izdajo odločb.
     

Ukrepi so usmerjeni k zmanjševanju možnosti širjenja nalezljive bolezni in posledično tveganju za zaprtje ali omejeno delovanje organov, ki odločajo v upravnih zadevah.
 
Odlok začne veljati 19. 2. 2022 in bo veljal tri mesece.

Vir: ZRSZ, 21. februar 2022